Articole

Imbunatatirea serviciilor – procese, sistem de informatii, responsabilitati

Managementul calitatii – Dezvoltati-va un proces de imbunatatire a serviciilor • Dezvoltati si controlati un proces de imbunatatire a serviciilor. • Creati un sistem de informatii despre imbunatatirea serviciilor. • Alocati responsabilitati privind imbunatatirea serviciilor. • Controlati modul in care strangeti si analizati datele despre calitate. • Dezvoltati un program care sa vizeze imbunatatirea calitatii [...]

Managementul serviciilor – Controlul documentelor calitatii

Controlati-va documentele privind calitatea serviciilor • Controlati-va toate documentele privind calitatea serviciilor. Asigurati-va ca aceste documente sunt: • Datate • Denuminte • Autorizate • Usor de recunoscut • Lizibile • Dezvoltati metode de a controla modul in care sunt emise, distribuite si revizuite documentele dvs. Aceste metode ar trebui sa garanteze ca documentele sunt: • [...]

Dezvoltarea programelor de siguranta a produselor

Dezvoltati un program de siguranta a produselor (managementul calitatii) • Dezvoltati un program de siguranta a produselor care va va minimaliza riscurile, maximalizand siguranta produselor si minimalizand raspunderea produselor. Programul dvs. de siguranta a produselor ar trebui: • Sa dezvolte politici care sa descrie care este atitudinea companiei dvs. referitor la siguranta. • Sa identifice [...]

Managementul calitatii materialelor – Pregatirea produsului

Proiectati-va produsul • Alegeti o echipa de proiectare, dezvoltati un plan de design, apoi proiectati-va produsul. • Alegeti o echipa de proiectare. Alegeti o echipa de proiectare a produsului, definiti-i responsabilitatile si dati-i autoritatea necesara, apoi dati-i resursele de care are nevoie. • Puneti la punct un plan de dezvoltare a produsului. Cereti echipei de [...]

Analiza manageriala a sistemului de calitate a serviciilor

Efectuati analize manageriale ale sistemului dvs. de calitate a serviciilor folosind urmatoarele etape: • Analizati-va regulat sistemul de calitate a serviciilor. Managerii dvs. sau reprezentantii lor trebuie sa efectueze analize independente ale sistemului de calitate a serviciilor. Aceste analize ar trebui sa evalueze caracterul sau efectiv si ar trebui sa caute cai de a-l imbunatati. [...]

Reevaluarea proiectelor si dezvoltarea unui sistem de achizitii

Reevaluati-va proiectele • Efectuati reevaluari regulate ale proiectelor pentru a va asigura ca ele sunt inca valabile. Reevaluarile ar trebui sa studieze: • Feedbackul primit de la clienti • Experientele din teren • Noile tehnologii • Noile tendinte • Specificatiile • Modificarile aparute in procese • Experientele din productie Dezvoltati un sistem de achizitii • [...]

Punerea la punct un sistem de cercetare a pietei

Puneti la punct un sistem de cercetare a pietei, conf. ISO 9004 : ’94 • Inainte sa dezvoltati un produs, cercetati piata. • Cereti-le angajatilor de la departamentul de marketing sa afle: • Cati clienti au nevoie de un produs. • Ce calitate a produsului doresc clientii. • Ce pret sunt pregatiti clientii sa plateasca. [...]

Managementul proceselor in ISO 9004

7. Managementul proceselor 7.1 Folositi o abordare orientata spre procese • Adoptati o abordare orientata spre procese in management. • Folositi o abordare orientata spre sisteme pentru a gestiona procesele. • Analizati procesele organizatiei dvs. 7.2 Planificarea si controlarea proceselor • Identificati aplicatiile de care are nevoie organizatia dvs. • Planificati dezvoltarea proceselor din organizatia [...]

Despre a spune adevarul celor care verifica reglementarile

Marc Bates, consultant senior in lactate incurajeaza o atitudine pozitiva fata de inspector sau verificator. “Fiti deschisi cu ei, iar ei vor lucra cu voi,” a spus el. “Trebuie sa stabiliti o comunicare buna cu ei. Cu totii aveti acelasi scop, iar acela este siguranta alimentara,” Dand sfaturi despre diferitele instructiuni pe care producatorii ar [...]

Consultanta ASRO pentru determinarea profilului de standardizare

CONSULTANŢĂ OFERITA DE ASRO PRIVIND DETERMINAREA PROFILULUI DE STANDARDIZARE AL UNEI ORGANIZAŢII Pentru determinarea profilului de standardizare al unei organizaţii se studiază profilul de activitate acesteia şi se identifică standardele necesare parcurgând mai multe etape, în funcţie de solicitare: A) Identificarea existenţei reglementărilor în domeniu şi precizarea: – legilor şi reglementărilor; – standardelor armonizate; – [...]