Auditorii folosesc documente de lucru pentru a-si realiza activitatile de audit. Documentele dvs. de lucru ar trebui sa se refere la toate elementele sistemului de management care se incadreaza in domeniul de aplicare al auditului pe care il efectuati.

Atunci cand va elaborati documentele, asigurati-va ca fiecare dintre ele va ajuta sa va atingeti obiectivele de audit si servesc unui scop practic. In acest context, luati in considerare urmatoarele intrebari pentru fiecare document in parte:

1. Ce inregistrare va fi creata atunci cand utilizez acest document?
2. Ce activitate desfasor atunci cand utilizez acest document?
3. De ce activitate de audit se leaga acest document?
4. La ce se va folosi acest document si cine il va folosi?
5. De ce informatii voi avea nevoie cand elaborez acest document?

Atunci cand auditati mai mult decat un singur sistem de management odata, elaborati documente de lucru care sa va ajute sa evitati dublurile.

Examinati criteriile de audit care apartin fiecarei discipline sau fiecarui sector si incercati sa va grupati cerinte similare. Incercati, de asemenea, sa va coordonati continutul listelor de verificare si chestionarelor inrudite intre ele.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)