Standarde

Ce este ISO 9100?

ISO 9100 este un standard international care se refera la inelele cu filet pentru inchiderea sub vid a recipientelor de sticla Aplicarea standardelor ISO (Organizatia Internationala pentru Standardizare) garanteaza ca produsele sunt compatibile intre ele indiferent de tara in care sunt produse. Ce domeniu de acoperire are ISO 9100 • Standardul ISO 9100 este un [...]

BankDhofar obtine recertificarea ISO 27001

Muscat, Oman. 27 august 2012. In urma finalizarii cu succes a auditului de recentificare, BankDhofar continua sa ramana una dintre cele doua banci din Sultanatul Oman detinatoare ale certificarii ISO/IEC 27001:2005 pentru securitatea informatiilor pentru departamentul sau IT. Certificarea ISO 27001 ii asigura pe clientii BankDhofar ca integritatea, confidentialitatea si disponibilitatea informatiilor lor sunt in [...]

Firma isi implementeaza un sistem alimentar conform ISO 22000 si HACCP

Cilantro Food Products si-a implementat un sistem de management al sigurantei alimentelor conform ISO 22000 si HACCP 20 iulie 2012. Global Manager Group a incheiat cu succes procesul de implementare al sistemului de management al sigurantei alimentelor bazat pe ISO 22000 si HACCP in noua unitate de productie a companiei Cilantro Food Products Pvt Ltd. [...]

Procedura ISO 9001

O procedura (conform ISO 9001 pentru managementul calitatii) este o cale de efectuare a unui proces sau a unei activitati. Potrivit ISO 9000, procedurile pot sa fie sau nu documentate. Totusi, in cele mai multe cazuri, ISO 9001 se asteapta ca dvs. sa va documentati procedurile. Procedurile ISO 9001 documentate pot fi foarte generale sau [...]

ISO 19011 2011 – Anexa B.4: Documentele de lucru

Auditorii folosesc documente de lucru pentru a-si realiza activitatile de audit. Documentele dvs. de lucru ar trebui sa se refere la toate elementele sistemului de management care se incadreaza in domeniul de aplicare al auditului pe care il efectuati. Atunci cand va elaborati documentele, asigurati-va ca fiecare dintre ele va ajuta sa va atingeti obiectivele [...]

Controlul produselor software neconforme conf. ISO 90003

Controlati-va produsele software neconforme Stabiliti o procedura privind produsele software neconforme. • Definiti modul in care ar trebui identificate produsele software neconforme. • Definiti modul in care ar trebui controlate produsele software neconforme. Identificati-va si controlati-va produsele software neconforme. • Eliminati ori corectati neconformitatile produselor software. • Impiedicati livrarea sau folosirea produsele software neconforme. • [...]

ISO 90003 – cap 7 Controlul proiectarii si dezvoltarii produselor software

Efectuati analize ale proiectarii si dezvoltarii de software. • Efectuati analize de-a lungul intregului proces de proiectare si de dezvoltare de software. • Elaborati proceduri care sa specifice modul in care ar trebui rezolvate problemele identificate in timpul analizelor proiectarii si dezvoltarii de software. • Elaborati proceduri care sa specifice modul in care ar trebui [...]

Cerinte generale ale standardului ISO 9001

Materialul de mai jos prezinta cu titlu informativ cap.4 al ISO 9001 si anume cerintele generale ale standardului pentru managementul calitatii ISO 9001. 4. Cerinte generale ISO 9001 4.1. Dezvoltati propriul sistem de management al calitatii (SMC) • Stabiliti sistemul de management al calitatii al organizatiei dvs. • Documentati sistemul de management al calitatii al [...]

ISO IEC 27002 pentru Securitatea informatiei

ISO IEC 27002 2005 este un standard general de management al securitatii informatiei. El poate fi folosit de orice organizatie care are nevoie sa-si elaboreze un program inteligent de management al securitatii informatiei sau sa-si imbunatateasca practicile de securitate a informatiei. Potrivit paginii de titlu oficiale, ISO IEC 27002 2005 este un “cod de practica [...]

Managementul continuitatii afacerii

ISO/IEC 27002:2005 – Practici recomandate privind securitatea informatiei – Managementul continuitatii afacerii – Folositi managementul continuitatii pentru a va proteja informatiile. – Elaborati un proces de continuitate a afacerii privind informatiile. – Identificati evenimentele care v-ar putea intrerupe afacerea. – Dezvoltati-va si implementati-va planurile de continuitate a afacerii. – Elaborati o platforma de dezvoltare prin [...]